

Замена компрессора при ремонте довольно дорогостоящая вещь. Обращайтесь в эту фирму если что, у них демократичные цены.
В прошлом поршневой компрессор приводился электродвигателем, который имел горизонтальный вал, и был оснащён наружной подвеской. А сам компрессор со статором двигателя запрессовывали в корпус, установленный на пружины, которые крепились к раме холодильного шкафа. Вся вибрация передавалась на корпус компрессора, потом на раму и далее на сам шкаф. Из-за такого крепления холодильники тех времён обладали высоким шумом.
Сейчас поршневой компрессор бывает нескольких видов: кривошипно-шатунный, кривошипно-кулисный, которые приводятся в движение электродвигателем, и линейный, имеющий магнитный привод. В первом и втором случае при вращательном движении вала двигателя компрессор совершает возвратно-поступательные движения поршня. Помогает это осуществить кривошипно-шатунный или кривошипно-кулисный механизм. Работа линейного компрессора кардинально отличается от первых двух. Поршень совершает возвратно-поступательные движения при помощи электромагнитной силы, которую производит приводной механизм.
Если сравнивать все привода, то за многолетний период эксплуатации холодильников, можно без сомнения отдать лидерство приводам с кривошипно-шатунным механизмом. Их надёжность доказана временем. Он более долговечен, и даже при больших нагрузках показал себя на высоте.
[:ua]Якщо ми придивимося до холодильника уважно, то зрозуміємо, що серце холодильної установки — це не що інше, як двигун. До тих пір копа працює мотор — працює і сам холодильник. Що ми знаємо про конструкції мотора-компресора? Він складається з герметичного корпусу і вміщеного в нього компресора і електродвигуна або іншого привідного механізму. Зазвичай весь цей механізм називають компресор — так простіше. Майже всі холодильники оснащені поршневим компресором, і тільки мала частина агрегатів мають ротаційний компресор. Поршневі компресори наводяться в рух асинхронним електродвигуном, який має вертикальний вал, і оснащений внутрішньої підвіскою. Двигун і компресор підвішений на пружини в герметичному корпусі. Відмінність ротаційного компресора в тому, що у його двигуна вал розташовується горизонтально, а також він оснащений зовнішньої підвіскою. Статор електродвигуна з компресором запресовані в кожух, прикріплений до рами пружинами.
Заміна компресора при ремонті досить дорога річ. Звертайтеся в цю фірму якщо що, у них демократичні ціни.
В минулому поршневий компресор приводився електродвигуном, який мав горизонтальний вал, і був оснащений зовнішньої підвіскою. А сам компресор зі статором двигуна запресовуються в корпус, встановлений на пружини, які кріпилися до рами холодильної шафи. Вся вібрація передавалася на корпус компресора, потім на раму і далі на саму шафу. Через такого кріплення холодильники тих часів мали високий шумом.
Зараз поршневий компресор буває декількох видів: кривошипно-шатунний, кривошипно-кулісні, які приводяться в рух електродвигуном, і лінійний, має магнітний привід. У першому і другому випадку при обертальному русі вала двигуна компресор здійснює зворотно-поступальні рухи поршня. Допомагає це здійснити кривошипно-шатунний або кривошипно-кулісні механізм. Робота лінійного компресора кардинально відрізняється від перших двох. Поршень здійснює зворотно-поступальні рухи за допомогою електромагнітної сили, яку виробляє приводний механізм.
Якщо порівнювати всі приводу, то за багаторічний період експлуатації холодильників, можна без сумніву віддати лідерство приводам з кривошипно-шатунним механізмом. Їх надійність доведена часом. Він більш довговічний, і навіть при великих навантаженнях показав себе на висоті.
Оставить комментарий